.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : برابر برخی آمار استان مازندران در بیماری فشار خون، رتبه 5 کشور را دارد و افزون بر آن مازندرانی‌ها به دلیل این‌که گرفتار دیگر عوامل تاثیرگذار در ابتلا به این بیماری از جمله چاقی و اضافه وزن،  قرار دارند از نظر میزان ابتلا به بیماری دیابت نیز حدود ۶ درصد بالاتر از میانگین کشوری قرار دارند و همین موضوع، ایجاب می‌کند زنگ خطر در استان به صدا درآید .... نتیجه غربال‌گری دو ماهه قند و فشار خون در مازندران ؛ زنگ خطر !
شمال نیوز : برابر برخی آمار استان مازندران در بیماری فشار خون، رتبه 5 کشور را دارد و افزون بر آن مازندرانی‌ها به دلیل این‌که گرفتار دیگر عوامل تاثیرگذار در ابتلا به این بیماری از جمله چاقی و اضافه وزن، قرار دارند از نظر میزان ابتلا به بیماری دیابت نیز حدود ۶ درصد بالاتر از میانگین کشوری قرار دارند و همین موضوع، ایجاب می‌کند زنگ خطر در استان به صدا درآید ....(ادامه)
فرمانده انتظامی مازندران از گروگانگیری فردی ۳۲ ساله در شهرستان میاندورود و رهایی آن از چنگ آدم ربایان در شهرستان زابل در استان سیستان و بلوچستان خبر داد. آدم ربایی در مازندران، رهایی در بلوچستان/ نجات گروگان میاندورودی در زابل از چنگ آدم ربایان
فرمانده انتظامی مازندران از گروگانگیری فردی ۳۲ ساله در شهرستان میاندورود و رهایی آن از چنگ آدم ربایان در شهرستان زابل در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.(ادامه)
سلامت روانی متهم به قتل ۲ خواهر میاندورودی در دست بررسی است
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: سلامت روانی متهم به قتل ۲ خواهر در پزشکی قانونی در دست بررسی بوده و تاکنون اظهار نظر رسمی در این زمینه صورت نگرفته است.(ادامه)
شمال نیوز :  از بین ۱۸ کاندید نام‌نویسی کرده نیمی از کاندیدا از شهرهای مرکزی مازندران است و فقط یک کاندیدا از غرب استان حضور پیدا کرده است .... چه کسانی کاندیدای ریاست هیأت فوتبال مازندران شدند ؟
شمال نیوز : از بین ۱۸ کاندید نام‌نویسی کرده نیمی از کاندیدا از شهرهای مرکزی مازندران است و فقط یک کاندیدا از غرب استان حضور پیدا کرده است ....(ادامه)
فرماندار میاندورود: قول می‌دهم معایب پل نکاچوب میاندورود برطرف شود
فرماندار میاندورود با بیان اینکه عمده بحث و درخواست شهروندان معترض میاندورودی در مسدود کردن محور سورک به گهرباران ایجاد روشنایی در پل نکاچوب بوده است، گفت: قول می‌دهم در روزهای اخیر روشنایی قسمت‌های حادثه‌خیز، روشنایی به همراه علائم هشدار دهنده پل نکاچوب این جاده نصب شود.(ادامه)
ضرورت مدیریت در توزیع آب کشاورزی/از مفاد حق‌آبه بین کشاورز و آب منطقه‌ای بی‌خبرم
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه توزیع آب باید به صورت جدی مدیریت شود، خاطرنشان کرد: باید تلاش و همکاری بین همه کشاورزان و مسؤولان صورت گیرد تا مشکلات و آسیب‌ها کاهش پیدا کند.(ادامه)
ممنوعیت کشت برنج در میاندورود از بخشنامه به کشاورزان ابلاغ شد + سند
ممنوعیت کشت برنج به کشاورزان میاندوروی طی اطلاعیه‌های جداگانه‌ای از سوی دهیاران به آنها ابلاغ شده است.(ادامه)
شمال نیوز : نامه شرکت آب منطقه‌ای مازندران به سازمان جهاد کشاورزی استان در خصوص معضل کم‌آبی و تأمین نکردن آب اراضی کشاورزی پایین‌دست شهر سورک، شوک جدی به کشاورزان وارد کرده است..... از کاهش اب در سد شهید رجایی تا بلاتکلیفی کشاورزان میاندرودی !
شمال نیوز : نامه شرکت آب منطقه‌ای مازندران به سازمان جهاد کشاورزی استان در خصوص معضل کم‌آبی و تأمین نکردن آب اراضی کشاورزی پایین‌دست شهر سورک، شوک جدی به کشاورزان وارد کرده است.....(ادامه)
تصادف یک دستگاه سمند و یک دستگاه پیکان‌وانت در ساعت ۴ بامداد امروز که در چهارراه ورکلا جاده گهرباران به وقوع پیوست موجب کشته و زخمی شدن سه جوان شده است.
مرگ جوان میاندورودی در جاده گهرباران/ ۲نفر به کما رفتند
تصادف یک دستگاه سمند و یک دستگاه پیکان‌وانت در ساعت ۴ بامداد امروز که در چهارراه ورکلا جاده گهرباران به وقوع پیوست موجب کشته و زخمی شدن سه جوان شده است. (ادامه)
آیین وداع با چهلمین شهید مازندرانی جبهه مقاومت در نکا برگزار می‌شود
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا گفت: آیین وداع با چهلمین شهید مازندرانی جبهه مقاومت اسلامی در نکا برگزار می‌شود.(ادامه)
پرداخت 66 میلیارد ریال تسهیلات ارزان‌قیمت به باغداران خسارت‌دیده میاندورودی
مدیر جهاد کشاورزی میاندورود از پرداخت 66 میلیارد ریال تسهیلات ارزان‌قیمت به 974 نفر از باغداران خسارت‌دیده از برف و یخبندان این شهرستان خبر داد. (ادامه)
روزهای خوش برنج های شمال و شالیکاران با ممنوعیت عرضه و فروش برنج های وارداتی در بازار
مصوبه ممنوعیت عرضه و فروش برنج وارداتی در بازار از اول مردادماه همزمان با آغاز فصل برداشت برنج اجرایی شد.(ادامه)
پخت نان با چاشنی مارمولک در میاندورود + تصاویر
پیدا کردن سوزن ته‌گرد و حتی خورده شیشه در نان را شاید چندین بار شنیده باشیم اما پیدا شدن مارمولک در نان و پخته شدن و تحویل آن به مشتری بیشتر از آنکه خبر عجیب باشد، چندش‌آور است اما این مسئله در یک نانوایی میاندورود دیده شده است.(ادامه)
اهدای عضو دانش آموز میاندورودی
اعضای بدن مهدی اربابی دانش‌آموز میاندورودی با رضایت والدین به بیماران نیازمند اهدا شد.(ادامه)
توزیع 4 میلیون لیتر سوخت بین کشاورزان میاندورودی
مدیر جهاد کشاورزی میاندورود گفت: از ابتدای امسال تاکنون 4 میلیون و 100 هزار لیتر سوخت بین تولیدکنندگان بخش کشاورزی این شهرستان توزیع شده است.(ادامه)
شمال نیوز : حکم قصاص نفس و اعدام قاتل مرحومه خدیجه رمضانی زن جوان دارابکلایی میاندرود در ملاء عام اجرا شد.
قاتل بانوی جوان میاندورودی به دار مجازات آویخته شد
شمال نیوز : حکم قصاص نفس و اعدام قاتل مرحومه خدیجه رمضانی زن جوان دارابکلایی میاندرود در ملاء عام اجرا شد. (ادامه)
 این مسئولان به جای پیگیری مشکلات جوانان به دنبال پیگیری برای جریان سیاسی خودشان هستند و شبانه روزی تلاش برای حفظ صندلی خود می‌کنند
ورود سیاسیون ضربه مهلکی بر پیکره ورزش وارد کرده است
این مسئولان به جای پیگیری مشکلات جوانان به دنبال پیگیری برای جریان سیاسی خودشان هستند و شبانه روزی تلاش برای حفظ صندلی خود می‌کنند (ادامه)
تکرار گرانی صیفی‎جات در مازندران
(ادامه)
شمال نیوز: حکم مجرمان این بانوی مازندرانی در دیوان عالی کشور تایید و به نقایص رسیدگی و مقدمات اجرای حکم در حال انجام است. مقدمات اجرای حکم قاتل بانوی میاندورودی در حال انجام است
شمال نیوز: حکم مجرمان این بانوی مازندرانی در دیوان عالی کشور تایید و به نقایص رسیدگی و مقدمات اجرای حکم در حال انجام است.(ادامه)
طوفان در میاندورود قربانی گرفت
طوفان سیل‌آسا در شهرستان میاندورود جان یک جوان را گرفت. (ادامه)
جاده گهرباران؛ یک سر و هزار سودا
(ادامه)
شمال نیوز: جمعی بانوان ساروی بصورت خودجوش مقابل استانداری مازندران تجمع کرده و نسبت به قتل و حوادث اخیر رخ داده برای زن و دختران ساروی اعتراض خود را اعلام کردند. / همزمان با این تجمع ، جمع کثیری از تولیدکنندگان مرغ ...
بانوان: امنیت می خواهیم/ مرغداران: مرغ صنعتی تولیدی استان مشکل آنفلوآنزا ندارد
شمال نیوز: جمعی بانوان ساروی بصورت خودجوش مقابل استانداری مازندران تجمع کرده و نسبت به قتل و حوادث اخیر رخ داده برای زن و دختران ساروی اعتراض خود را اعلام کردند. / همزمان با این تجمع ، جمع کثیری از تولیدکنندگان مرغ ... (ادامه)
تقاضای خانواده زن میاندورودی برای اعدام قاتلان
(ادامه)
تصادف در محور گهرباران جان کشاورز میاندورودی را گرفت
(ادامه)
شمال نیوز: متهم ردیف اول پرونده در حالی که بشدت می‌گریست با شرح جزئیات ماجرا از زمانی که قربانی حادثه به نام خدیجه رمضانی 21 ساله را در منطقه دارابکلا سوار خودرو کرده بودند تا زمانی که جسد او را در جنگل‌های قرمرض نکا رها کرده‌اند برای قضات ... اولین جلسه محاکمه قاتلان جنجال‌ساز زن میاندورودی
شمال نیوز: متهم ردیف اول پرونده در حالی که بشدت می‌گریست با شرح جزئیات ماجرا از زمانی که قربانی حادثه به نام خدیجه رمضانی 21 ساله را در منطقه دارابکلا سوار خودرو کرده بودند تا زمانی که جسد او را در جنگل‌های قرمرض نکا رها کرده‌اند برای قضات ...(ادامه)
محور گهرباران قربانی گرفت / مفقود شدن پای راننده موتور سیکلت
(ادامه)
شمال نیوز: ماجرای غم‎انگیز قتل یک زن ۲۱ ساله میاندورودی که نوزادی دو ماهه داشت در ۱۵ روز گذشته در حالی دیروز با تشییع وی به پایان خود نزدیک می‌‏‌شود که علاوه بر جنبه کیفری و قضایی، رسیدگی به ریشه‎های وقوع آن و کمبودهای امنیتی و زیرساختی شهرستان می‌‎تواند راه را برای تکرار این حوادث تلخ ببندد. جزئیات قتل زن جوان مازندرانی از زبان قاتلان+تصاویر
شمال نیوز: ماجرای غم‎انگیز قتل یک زن ۲۱ ساله میاندورودی که نوزادی دو ماهه داشت در ۱۵ روز گذشته در حالی دیروز با تشییع وی به پایان خود نزدیک می‌‏‌شود که علاوه بر جنبه کیفری و قضایی، رسیدگی به ریشه‎های وقوع آن و کمبودهای امنیتی و زیرساختی شهرستان می‌‎تواند راه را برای تکرار این حوادث تلخ ببندد.(ادامه)
درخواست امام جمعه میاندورود از قوه قضاییه درباره قتل زن میاندورودی
امام جمعه میاندورود: نصب دوربین در مواقع حساس و جاهایی که احتمال جرم می رود در کاهش جرم و جنایت تاثیرگذار است (ادامه)
جانباز میاندورودی محتاج دارو و درمان است
(ادامه)
مدیران میاندورودی در انتخابات بی‎طرف باشند
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.036 seconds.